06/03/2015

Guan Eng Buat U-Turn Tak Sokong #KitaLawan 307 Ni?


  

Haha! Takkan masih tak faham. Guan Eng dah bagi isyarat yang tanpa Anwar PKR ni sampah. Dan terbaru dia pun dah taknak sokong banduan yang didapati bersalah melalui perbicaraan yang adil!

Yang sibuk nak sokong banduan kenapa? Nampaknya PKR dah mula gelisah. DAP dah tarik handbrake. Tinggal PAS samada mereka ini mahu bersama atau tidak memandangkan crowd yang biasa ada sebenarnya daripada PAS.

PKR ahli dia berapa kerat dan siapa sahaja yang menang pemilihan biarpun ada jawatan YB? Apapun kita dah nampak baju sebenar Guan Eng. Selama ini hanya lakonan dan kini dia ada produk tersendiri maka mereka sudah tidak pandang pada harapan Pakatan.

K7L : Tokong Penang sudah pusing..



2 ulasan:

  1. Seperti dijangka, dap dh tunjuk dia abang besar. Takde faedah demo utk anwar. Menyusahkan & mungkin terpaksa naik turun mahkamah bila kena tangkap. Xde setia kawan dlm pakatan rakyat. Selain dap, pas melalui presiden juga dh kata tiada arahan kpd ahli pas utk turun demo. So, tinggal berapa kerat cacai pkr yg nk ke sogo? Tu pasal fizi dh naikkan elaun guling kpd rm650.

    ReplyDelete
  2. selama ni pun klu ada perhimpunan..berapa kerat je cinabeng yg turun?sama je ada sokongan dari DAP ataupun tidak..yg jadi keldai, anak2 melayu kita ni je

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk