25/03/2015

Kantoi! Rafizi Ada Bercakap Dalam Ceramah Tertutup Pasal GST Bagus!



"Kita tak tentang GST" - Rafizi Ramli 

Jeng Jeng Jeng.. Nampaknya Rafizi Rali daj terkantoi. Video dia sendiri yang bercakap pasal GST itu baik untuk dilaksanakan telah pun tersebar. Dia sendiri akui tidak menentang GST.

Habis apa sebenarnya agenda Rafizi? Ya! Yang ditentang adalah UMNO/BN yang ingin membawa kebaikan kepada rakyat dan negara. Disebabkan perkara itu baik dan Rafizi pun tahu, maka mereka jadikan alasan GST untuk memburukkan keadaan.

Seiring dengan kenaikan harga barang yang tidak masuk akal oleh beberapa pembekal jahat biarpun sebelum GST dilaksanakan, maka peluang ini diambil untuk negatifkan pemikiran rakyat walhal Rafizi tahu kebaikan GST.

"Kita KIV dulu GST" - Rafizi Ramli

Sebab itu ketika Debat GST antara Rafizi dan Lokman Adam, Rafizi hanya bercakap dalam ilusi persepsi semata-mata tanpa fakta berbanding Lokman Adam yang memberi penerangan siap slaid.

Kenapa Rafizi pernah kata KIV GST? Cita-cita mereka untuk laksana GST jika Pakatan menang PRU13 yang lalu, kerana kredit kebaikan GST akan menjadi punca mengukuhkan kedudukan Pakatan. 

Apa yang mengecewakan dirinya, Pihak Kerajaan sendiri telah memulakan langkah tersebut. Sebab itu dari positif, Rafizi berusaha keras untuk menjadikan ianya negatif. Apapun kita tunggu minggu hadapan.

K7L : Rafizi tak nak jawab ka video ini?..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk