06/03/2015

Drama Pemilihan PAS - Upah Orang Tumbuk Diri Sendiri?




Dulu semasa pemilihan PKR , pecah muka berdarah ahli mereka kerana adegan baling kerusi . Kini ia menular pulak dikalangan PAS menjelang Muktamar antara geng PASMA dan PAS pro ulama.

Jika melihat kepada kenyataaan KP PAS insiden Dr Dzulkifly ditumbuk dan dipukul ini , pastinya ia dilakukan oleh orang dalam PAS sendiri . Ada yang tidak berpuas hati dengan keceluparan mulut AJK PAS Pusat ini dalam beberapa isu dalam parti mereka .


Kena tumbuk dengan siapa? Apakah dia 'mengupah' orang lain untuk dirinya ditumbuk dan orang lain akan salahkan orang yang sedang bertelagah dengannya? Ini semua game untuk pemilihan. 


Lembik betul kena tumbuk sikit terus masuk hospital. Mengada-ngada dan nampak seolah dirancang. Sudahlah! Propa macam ini tak jalan dah. Orang PAS nak kena tipu dengan penyokong PASMA?

K7L : Adui lawakkk betul..

2 ulasan:

  1. KERANA PULUT SANTAN BINASA. KERANA MULUT DAHI BENJOL. KAH KAH KAH.......

    ReplyDelete
  2. Dapatkan Penawar Resdung Pilihan Nombor 1 Rakyat Malaysia.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk