10/03/2015

Bukti Petisyen Pembangkang Kena Spam Sampai Dibuang?



Ramai yang terkejut kononnya Petisyen yang bertajuk "Make the release of Malaysian Opposition Leader Anwar ibrahim from prison a top priority for US policy toward Malaysia sudah 'dipadam'.

Haha! Ini semua Propa Berbalik ataupun Reverse Propaganda. Sendiri buat petition, sendiri spam lepas tu sendiri bantah dan komplen. Ini Keris ada senarai Spamming yang dibuat oleh puak pembangkang.

Sebenarnya petisyen online itu terpaksa ditutup memandangkan tak ramai yang sokong jadi mereka terpaksa guna taktik simpati. Sendiri gigit sendiri bakar kelambu. Dasar penipu puak-puak ni.

Kat bawah ni semua bukti Spam dah ada :








Kan sama je semua pastu nama lain-lain. Sudahlah oi! Orang dah tak percaya lagi dah. Jangan ingat rakyat Malaysia bodoh. Jangan nak terdesak sangat. Main politik pakai otak bukan pakai lutut. Sekian.

K7L : Desperado act?..

4 ulasan:

  1. Kenapa semua cina... Fikir2kaN. Apa agenda mereka sebenarnya..

    ReplyDelete
  2. Yang bodohnya MELAYU PKR dan PAS yg masih BENGAP!!

    ReplyDelete
  3. tu la akibat banyak hirup air kencing pakcik nuar

    ReplyDelete
  4. mestilah cina sokong anwar ..sebab anwar...nak jahanamkan islam dan melayu....lepastu ada melayu macam rafizi yang bodoh sokong nak jahanam kan bangsa sendiri ....kalau aku cina aku sokong anuuuuuuuar

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk