23/04/2014

@realDrMAZA Dah Sound - @AnwarIbrahim Nak Senyap Je Ke?



Setelah didesak akhirnya Dr Maza telah mengeluarkan kenyataannya di facebook. Walaupun Dr Maza amat berat menyebut nama Anwar Ibrahim namun umum mengetahui bahawa beliaulah yang dimaksudkan oleh Dr Maza. Saya sertakan di sini keratan kenyataan Dr Maza yang fokus kepada isu Anwar Ibrahim.


Jadi, dengan pengesahan dari Dr Maza tersebut, sudah jelas di sini bahawa Anwar Ibrahim telah melakukan kesalahan mengubah hadith. Beliau perlu bertaubat dan menarik semula kata²nya secara terbuka kerana jika tidak, keislamannya akan diragui dan dipersoalkan.

Walaupun lambat dan tidak seperti responnya kepada kesalahan kecil kerajaan, kami tetap berterima kasih kepada Dr Maza dengan pengesahan dari beliau.

Dr Maza telah meminta Anwar Ibrahim menarik semula kata-katanya namun timbul satu persoalan. Adakah Anwar Ibrahim akan menarik semula kata-katanya?

Sebelum ini Dr Maza juga sudah menggesa Anwar Ibrahim melakukan sumpah mubahalah namun Anwar Ibrahim sedikit pun tidak memandang kepada gesaan Dr Maza tersbut. Anwar Ibrahim tetap tidak bersumpah walaupun mahkamah telah memutuskan kesalah liwat tersebut memihak kepada beliau.


Jadi sekali lagi, adakah Datuk Seri Anwar Ibrahim akan menarik semula kata-katanya mengubah hadith secara terbuka?

K7L : Kalau Anwar tak layan maksudnya MAZA takdelah power mana..

5 ulasan:

  1. Sound pun punyalah berlapik, hati2 dan tak straight forward tuju pada tuan badan. Kalau kena kat kerajaan, tajam dan pantassss...

    ReplyDelete
  2. Tulis komen macam tak ikhlas je... Kenapa komen tentang Karpal panjang berjela sampai Takziah dah jadi Tahniah... punya la panjang, tetiba bila kena geng sendiri alahai macam cacing korek lubang je... double standard betul...

    ReplyDelete
  3. ustaz xmau wat ceramah tajuk 'ketua umum parti dan hadis palsu' ker?

    ReplyDelete
  4. Rafizi juga telah memutarkan belitkan tafsir al quran yg di sebut dlm p.c tentang berita dari org fasik.

    ReplyDelete
  5. Biasalah bro..beginilah jadinya kalau bagi ceramah agama untuk cari makan..kalau pencacai..pencacai gak ler...

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk