28/04/2014

PKR Dan PAS Kerah Ahli Turun Sertai Demo GST 1 Mei? - DAP Tepuk Tangan!





Nampaknya puak pembangkang dah mula bimbang tak ada yang mahu turun ketika demo membantah GST. Biarpu GST baik untuk rakyat dan negara, puak ini tetap mahu mempergunakan ia sebagai alasan dan menjadikan ahli-ahli mereka sebagai keldai demonstrasi.

Agak mengejutkan apabila dua surat yang telah tersebar di media sosial ini memaksa ahli mereka turun untuk menghuru-harakan keadaaan. Tidakkah mereka tahu akibat berdemonstrasi ini?


Tindakan terdesak mereka ini sebenarnya dilihat oleh DAP dengan hilai tawa dan sorakan tepuk tangan. Melihat bangs Melayu dijadikan alat untuk berada di jalanan dan puak DAP hanya perlu senyum sahaja.

Himpunan membantah dan menolak usul kerajaan tidak seharusnya dijadikan budaya di negara ini kerana ia tidak memberikan faedah kepada negara malahan memberi kesan buruk dan boleh mengakibatkan huru-hara.

Cuba lihat negara-negara yang sentiasa berdemonstrasi, semuanya menimbulkan konflik dan pertumpahan darah. Itukah yang PAS dan PKR mahu? Itukah yang PAS dan PKR mahu perjuangkan?

K7L : Kalau mereka turun bermakna mereka hanya layak berpolitik di jalanan..

3 ulasan:

  1. woooii.... korg mai kl tolong org Selangor angkat ayaq kan baguih...silap2 hotel tmpt korng nak tidor pon ayaq xdak... boddow..carila kjaan yg bijak bkn takat pndai bantah tapi xreti nak mngurus tadbir.... isu air pon xlepas nak tadbir negara... haktuiiiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hang ingat ayaq selangor je ke problem... bebai

      Delete
  2. Asal nafsu pemimpinnya puas.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk