04/12/2011

Banjir Di Kajang Apa Puncanya?

Maaf Keris tidak dapat menulis dengan kerap sejak lima hari yang lalu kerana ditugaskan untuk membuat liputan di Perhimpuan Agung UMNO 2011. Walaupun dihalau dan diberi layanan kelas ketiga oleh para urusetia, Keris dan rakan-rakan UMB yang lain tetap gigih mencari isu dan isi-isi penting yang perlu disampaikan kepada pembaca. 

Sebelum Keris memulakan ulasan dan pengalaman di PAUmno 2011,Keris ingin berkongsi video yang diberi oleh rakan untuk melihat apa yang
 berlaku ketika banjir besar di Kajang yang tidak semena-mena berlaku. Saksikan video tersebut dan sama-sama renungkan.


Apa puncanya ya sebab Keris rasa sebelum ini tiada pula banjir seteruk ini di kawaswan Kajang. Seingat Kerislah, memang tiada. Adakah ini berpunca daripada kealpaan kerajaan negeri Selangor dalam mengawal sistem saliran? Apa komen Exco Pemuda UMNO Malaysia, Tengku Azman mengenai kepantasan kerajaan negeri Selangor buat kerja memantau mangsa banjir?

Islam Agamaku! Melayu Bangsaku! 

Dirgahayu Malaysia Tanahairku!

Keris 7 Lok kata: Masih belum sempat mengulas ucapan Ketua Puteri dan Naib Ketua Puteri..Nantikan juga ekslusif segmen 'Tikaman K7L' ketika PAUmno berlangsung!

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk