09/12/2011

ABP Akan Ditubuhkan Oleh Armand?

Kecoh kononnya ada makhluk-makhluk tertentu di Bumi Malaysia ini yang sibuk berusaha menjatuhkan UMNO. Ada pula yang mahu membuat gerakan ABU. Kini kami juga mahu beritahu dengan ini tertubuh juga ABP iaitu Asalkan Bukan PR kerana nilai estetika yang ditonjolkan dalam gerakan mereka membawa jalan tidak kisah sosialis,pluralis, satanis, mahupun homoseks asalkan menentang perjuangan agama, bangsa dan negara yang menjadi dokongan UMNO.


Lihat juga apa Armand kata :

Salam Sahabat2 Yg Di Hormati,

Jom Lancarkan ASAL BUKAN PR (ABP) Di Facebook,Twitter Dan Blog2...PRU13 WAJIB "ABP", Kerana PR Cakap2 Tak Serupa Bikin, Raja Nepostisma, Kronisma, Salah Guna Kuasa Dan Pemimpin Tidak Bermoral.

Laungan Perjuangan Reformed Yang Palsu Yang Mereka Sendiri Tak Laksana. PR Sebuat Parti Yang Haram Yang Tidak Didaftar Dan Mengajar Generasi Pemangkin Perubahan Negara Sifat Kurang Ajar, Tidak Menghormati Prinsip Negara, Tidak Menghormati Undang-Undang Negara Hanya Kerana Pemimpin2 Pakatan Mempunyai Kepentingan Peribadi Utk Pegang Kuasa..Hak Rakyat Tidak Di Jaga Dan Hanya Sekadar Laungan Palsu Utk Kepentingan Nafsu Mereka.

JOM "ABP" , "ABP" , "ABP" , "ABP"..

Kita Yakin Pada BN, Kerana BN WALK THE TALK

ARMAND PJ UTARA SOKONG "ABP"

Islam Agamaku! Melayu Bangsaku! 

Dirgahayu Malaysia Tanahairku!

Keris 7 Lok kata: Keris 7 Lok sokong "ABP"..anda bagaimana?

1 ulasan:

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk