19/12/2011

Ramai Gila 'MARAH' Yang Serang Presint 10!


Blogger APA ada menyebut tentang hebahan gerakan haram 'MARAH' yang tak berapa nak marah sangat dengan berita kononnya gerakan itu dan Zuraida akan menyerang tanah di Presint 10 milik NFC di SINI. Haha! Diaorang punya cerita bukan main gempak lagi.

Nak pergi sana sini sekali tengok dalam gambar orang yang sama dalam semua gerakan haram lepas itu ciput je manusia yang nak pergi marah. Aduhai, nampak sangat Fariz Musa cuba cari publisiti murahan. Ada niat nak bertanding pada PRU13 nanti ke?.

Cuma Keris nak puji satu sahaja pada Fariz Musa. Lawa kasut tu, dah macam 'Yahya Sulong' versi PKR pulak rasanya. Haha! Cubaan yang menarik datang ke 'rumah' Keris tapi sambutan terlalu menggalakkan, perkara yang gagal macam ini sila jangan nak gebang hebat pada orang lain ya.

Islam Agamaku! Melayu Bangsaku! 

Dirgahayu Malaysia Tanahairku!

Keris 7 Lok kata: Ramai sangat ni..betul-betul ramai..haha!..mungkin sebab tu KP Putrajaya tak buat apa-apa untuk halau mereka..sebab sikit sangat..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk