07/12/2011

@Armand_PJU Selar Kenyataan Biadap @ngakorming !

Dipetik daripada kiriman saudara Arman Azha kepada Keris, maka dikongsikan tulisan beliau serta kiriman rakaman suara kepada Keris yang mana beliau dengan lantang memberi amaran keras kepada Nga Kor Ming. 



Kurang Ajar Punya Si Sial Nga Kor Ming Hina Kedaulatan Dan Institusi Diraja Atas Kenyataan" Perak Darul Kartun".Tindakan Setiausaha DAP Negeri, Nga Kor Ming Yang Mengeluarkan Kenyataan "Perak Darul Kartun" Dalam Satu Ceramah Di Taiping, 9 September Lalu Dianggap Telah Menghina Kedaulatan Dan Institusi Diraja Perak..Jgn Hina Negeri Saya Wahai Nga Kor Ming, Jgn Sampai Saya Jumpa Dan Ludah Muka Awak Kerana Hina Negeri Asal Saya Ini Janji Saya Pada Rakyat Perak Juga Pada Yg Teguh Membawa Martabat Institusi Raja2 Melayu, Jgn Hina Dan Main Dengan Perasaan Org2 Melayu Kerana Mainan Politik Anda. Saya Juga Punya Tahap Kesabaran..Daulat Tuanku-
-Arman Azha Anak Perak-




Daulat Tuanku!

Islam Agamaku! Melayu Bangsaku! 

Dirgahayu Malaysia Tanahairku!

Keris 7 Lok kata: Nga Kor Ming manusia palin rasis dalam Malaysia!..Halau dia keluar dari Perak!

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk