22/12/2011

Aiman UTM 'Smash' Adam Adli, SMM & Saifuddin Abdullah?




Ini suatu mesej yang jelas kepada Adam Adli, SMM dan Saifuddin Abdullah. Rasanya saudara Aiman daripada UTM ini bertegas dalam setiap kata-kata beliau. Syabas Aiman, selama ini mereka ingat mahasiswa yang lain akan diam dan kini mereka terkejut apabila ramai mahasiswa mengutuk tindakan mereka mahupun daripada aspirasi atau mahasiswa neutral.

Baca juga pendapat beberapa mahasiswa yang lain mengenai tindakan biadap mereka di SINI

Keris juga ingin berkongsi pandangan daripada -Mahasiswa Utara- yang juga melontarkan pendapat mereka melalui penulisan mengecam tindakan blogger yang meyalahkan Menteri KPT :

Dato' Seri Khaled Nordin BERSALAH?

Salam perpaduan, salam 1Malaysia.

Seperti yang kita sudah sedia maklum, BERITA PANASSS yang sedang berlaku sekarang adalah isu bendera DSN yang diturunkan oleh sekumpulan mahasiswa minoriti yang KONONNYA memperjuangkan BEBAS pada hari Sabtu yang lepas.

Kami dari pihak mahasiswa sebenarnya sangat TIDAK BERPUAS HATI dengan tindakan mahasiswa minoriti tersebut dan tindakan seorang pemimpin yang terlalu bersikap terbuka kononnya dengan menyokong tindakan keanak-anakan dan tindakan yang langsung tak professional dari pihak diorang nie.

Dan impaknya, lihatlah sekarang, bukan setakat nama dia tercemar teruk, tak pasal pasal nama Menteri KPT dan nama KPT sendiri tercalit sama. Kalau di beri muka dan member muka sangat macam nie la jadinya...HAMPEH SEMUA!!!!



Baca selanjutnya di SINI



Islam Agamaku! Melayu Bangsaku! 

Dirgahayu Malaysia Tanahairku!

Keris 7 Lok kata: Steady Aiman! Mahasiswa semua dah bangkit dan pro M sudah goyang?..Saifuddin? esok Keris nak bagi 'ubat'..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk