10/12/2011

Bukti DAP Lebih Berkuasa Jika PR Menang?



Mari kita buat andaian apa akan jadi pada Melayu dan Islam pada PRU13 nanti JIKA PAKATAN YANG MENANG!

~ DAP bertanding di tempat majoriti bukan melayu dan dibandar-bandar sekitar 60 kerusi parlimen!. Jika majoriti bukan melayu menyokong DAP dan dibantu oleh jumud-jumud PAS dan PKR maka DAP akan dengan mudah memenangi lebih 50 kerusi parlimen!

~ Walau macam mana pun kuatnya PAS jika bertanding hanya dengan UMNO di luar bandar di tempat majoriti melayu PAS hanya akan mampu memenangi sekitar 30 kerusi parlimen walaupun bertanding lebih 60 kerusi parlimen, bukan melayu di luar bandar tidak banyak boleh membantu PAS kerana jumlahnya kecil dan melayu berpecah!



~ PKR akan bertanding baki kerusi dan dipinggiran bandar yg pengundi bukan melayu agak ramai tetapi bukan majoriti. Dengan larinya undi bukan melayu kepada PR dan dibantu dengan PAS yang tidak peduli apa akan jadi asalkan dapat mengalahkan UMNO maka PKR akan dapat memenangi sekitar 40 kerusi!

Andai ini terjadi maka kerajaan akan bertukar tangan dgn penguasaan kerusi parlimen DAP 50, PKR 40 dan PAS 30! PR mendapat 120 kerusi dan menang dgn majoriti mudah!
ketika itu kerajaan persekutuan akan menjadi seperti kerajaan perak dan selangor! Yang menjadi PM adalah PKR atau PAS tetapi yang memegang talinya ada lah DAP! Semua menteri kanan akan di pegang oleh DAP!

Andai pembaca mahu ini terjadi kepada negara dan kepada nasib bangsa dan agama silakanlah!. Menukar kerajaan bererti menukar nasib bangsa dan mengancam Islam!
Berpijak lah dibumi nyata! masa depan kita diambang bahaya!
Berpolitiklah dengan otak dan iman bukan dengan nafsu dan dendam!


TOLAK DAP! 
DAP PARTI RASIS DAN KAUVINIS!

Islam Agamaku! Melayu Bangsaku! 

Dirgahayu Malaysia Tanahairku!

Keris 7 Lok kata: Sokong Haramkan DAP!!!

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk