07/12/2011

::Anwar::Sodomi::Sumpah::Moral::Bicara::

::Anwar::


Tan Sri Harussani ada mendedahkan siapa Anwar Ibrahim. Difahamkan Anwar Ibrahim semata-mata memenuhi nafsunya untuk berkuasa dan beliau sanggup melakukan apa sahaja termasuk terlibat dengan gerakan Yahudi sedunia kata Tan Sri Dr Haji Harussani bin Haji Zakaria, Mufti Perak. “Ini semata-mata nak memenuhi nafsu dia. Nak berkuasa. jadi dia bersetujulah dengan Yahudi, nak memecahbelahkan orang, supaya orang menyokongnya. Itu sahaja. Dia bukan ada apa-apa. “Anwar Ibrahim ini, semata-mata nak balas dendam. Itu sahaja kerja dia”, katanya.

::Sodomi::


Kes liwat Anwar Ibrahim II adalah kes liwat Dato' Seri Anwar Ibrahim yang ke-2. Kes ini bermula apabila laporan polis dibuat oleh Saiful Bukhari Azlan, bekas kakitangan beliau mendakwa bahawa beliau telah diliwat oleh penasihat Parti Keadilan Rakyat, Datuk Seri Anwar Ibrahim. Pada 7 Ogos 2008, Anwar didakwa di Mahkamah Sesyen Kuala Lumpur, Jalan Duta. 

::Sumpah::


“Saya Mohd Saiful Bukhari Azlan dengan nama Allah saya bersumpah saya telah diliwat oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim pada 26 Jun 2008 dan pada hari tersebut Datuk Seri Anwar Ibrahim telah memasukkan zakarnya ke dalam dubur saya.“Jika saya berdusta dengan perkara ini, saya berdusta dengan Allah SWT dan akan dilaknat oleh Allah SWT sehingga hari kiamat.”


Itu lafaz sumpah Saiful Bukhari Azlan dan sehingga kini rakyat masih menanti penafian oleh Anwar Ibrahim melalui Sumpah Laknat. Samada Anwar takut tertanam didalam masjid ketika bersumpah wallahu'alam namun yang pastinya ketika dia didalam kandang bersalah pun dia tidak berani mengangkat sumpah.


::Moral::



Terdapat us
aha oleh Angkatan Muda Keadilan untuk berkumpul di mahkamah supaya sokongan moral dapat diberikan kepada pemimpin mereka yang terang-terang tidak bermoral. Sokongan ini nampaknya terpaksa ditangguhkan memandangkan moral yang ingin diberi kepada pemimpin tidak bermoral itu terpaksa ditunda.


::Bicara:



Sejak dibicarakan pada tahun 2008, penghujahan bagi kes Liwat Anwar II ini masih berterusan dan penggulungan akhir sepatutnya dilaksanakan pada 8hd dan 9hb Disember 2011 namun ia telah ditunda kepada 12hb dan 13hb disember 2011. Pada tarikh itu akan menentukan samada Anwar benar bersalah ataupun tidak. Adakah sekali lagi himpunan reformasi akan dilakukan?. Apapun Keris menyokong Saiful 
Bukhari Azlan supaya kekal tabah dan menerima keputusan hakim. 



Islam Agamaku! Melayu Bangsaku! 

Dirgahayu Malaysia Tanahairku!

Keris 7 Lok kata: Ada dengar reformasi satu kali lagi? Biar betul?

3 ulasan:

  1. terbaik!!!..olahan mengikut tajuk yg sgt mnrik..

    ReplyDelete
  2. AKU INGAT NAK BELA BABI LA LG SENANG DARI DOK SKONG BN LAHANAT NI

    ReplyDelete
  3. aku gerenti tunda lagi...tak caya..tengok je...banyak banyak pun anwar minta tukar hakim, tukar lawyer,tukar saksi,tukar sistem kehakiman...semuanya tukar.kalau ikut jugak cakap dia, memang bahlollah jawabnya pemerintahan negara berdaulat..tak gitu..kita bako je!!!!

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk