28/12/2011

Tahniah @ZambryAbdKadir - KR1M Dalam Kawasan Luar Bandar



Keris dalam perjalanan ke Pulau Pangkor bersama rakan blogger Kulaan Niring dan Asyraf, terlihat pula sebuah kedai KR1M di Bazar Nanas Kampung Selabak. Terasa tertarik untuk membuat 'terjahan' disana.




Menurut kata penyelia merangkap pengurus kepada Kedai Rakyat 1 Malaysia Bazar Nanas Kampung Selabak, Cik Siti Aishah , kedai ini baru dibuka dua minggu yang lepas dan pengunjung yang datang untuk membeli semakin hari semakin bertambah. Penjualan juga menunjukkan peningkatan sekaligus memberi kesan didalam meringankan beban rakyat.


Keris dan Kulaan Niring sempat 'terjah' dua orang pelanggan dengan berbagai soalan. Mereka memberikan persepsi yang baik selain menyatakan terima kasih kepada kerajaan. banyak jika mahu diceritakan tentang perbualan kami. Nantikan video ekslusif yang akan disiarkan di blog kami tidak lama lagi.


Alhamdulillah, segala usaha kerajaan didalam meringankan beban rakyat terutamanya masyarakat luar bandar semakin berjaya. Keris melihat KR1M sebagai satu kejayaan buat rakyat. Menepati slogan ' Rakyat Didahulukan, Pencapaian Diutamakan'

Islam Agamaku! Melayu Bangsaku! 

Dirgahayu Malaysia Tanahairku!

Keris 7 Lok kata: Dahulukan rakyat! Rakyat sentrik!

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk