14/09/2011

Mustafa Ali Termenung Setelah Baca Surat Saman?

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Assalamualaikum w.b.t


Ada sumber memberitahu Keris bahawa kini Setiausaha Agong PAS, Presiden PAS, Timbalan Presiden PAS, akhbar Harakah, serta tiga lagi individu telah disaman sebanyak RM10 Juta.

Saman itu difailkan oleh Setiausaha Badan Perhubungan UMNO Selangor, Datuk Seri Ir. Mohd. Zin Mohamed di Pejabat Pendaftar Mahkamah Tinggi atas dakwaan mereka telah memfitnah UMNO melalui artikel bertajuk 'Pas akan dedah bukti, UMNO main peranan operasi JAIS'.

Termenung lama-lama pun sudah tidak ada guna, akibat terlalu suka buat kenyataan akhbar tanpa berfikir, inilah akibatnya. Mat Sabu tak apalah PBAPP boleh tanggung kos macam mereka bayar bil perubatan beliau, yang lain takkan mahu jual tanah ?. 

Kerana pulut santan binasa, kerana salah cakap kena saman?. Masa menyalak tak mahu fikir. Dunia..Dunia..

Ini mesti kecoh menggagau mencari 'funder'. Sendiri buat salah sendiri tanggung okay?. Berikut adalah writ saman yang difailkan terhadap defendan.








Ikuti writ saman tersebut di blog Cucu Tok Selampit.



2 DAYS TO GO : 916
5 DAYS TO GO : 919



Islam Agamaku! Melayu Bangsaku! 

Dirgahayu Malaysia Tanahairku!

Keris 7 Lok kata: Kalau nak tahu pengalaman macam mana nak kawal perasaan ketika disaman, Keris sarankan defendan semua tanya dengan Amizudin Ahmat. :)

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk