15/09/2011

Pemansuhan ISA Adalah Satu Tindakan Bijak Menghadapi PRU13?

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Assalamualaikum w.b.t



Jika ISA dimansuhkan, maka manusia-manusia durjana dari parti-parti pembangkang akan bermaharajalela dan bertindak ganas. Pada Keris, rakyat biasa yang menurut undang-undang tidak akan menghadapi sebarang masalah walaupun ISA masih wujud. Sebenarnya ISA yang telah sekian lama menyelamatkan kita rakyat Malaysia dari tindakan ganas petualang-petualang negara.

Disebut juga akan penggubalan undang-undang baru bagi mengantikan ISA, pastikah ia diluluskan dengan situasi tanpa majoriti 2/3 di parlimen?
Takkan nak tunggu huru hara?.


1 DAY TO GO : 916
4 DAYS TO GO : 919



Islam Agamaku! Melayu Bangsaku! 

Dirgahayu Malaysia Tanahairku!

Keris 7 Lok kata: Keris menyokong ISA digubal bukan dimansuhkan!..

2 ulasan:

  1. kemenangan kepada penderhaka dan pengkhianat negara. semakin bermaharajalelalah mereka melakukan kerja dan perlakuan haram.

    ReplyDelete
  2. ISA tak boleh dihapuskan tetapi dikemaskinikan agar ia lebih mesra rakyat..rakyat yang sayangkan negara setuju dengan akta ISA hanya dajal2 dan pengkhianat negara yang membencinya..

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk