17/09/2011

16 September 2008 Dinostalgiakan Dalam Sebuah Novel?

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Assalamualaikum w.b.t




Apabila Keris dan beberapa rakan bermain mengenai Isu Retorik 916 ini di dalam twitter, terlalu ramai penyokong mahupun pemimpin PR yang mengelak. Tiada hujah ataupun sebarang kata-kata defensif pun apabila persoalan 916 ini ditimbulkan oleh Keris dan rakan-rakan.

Adakah setelah 3 tahun mereka ditipu, masih mahu mengikut pemimpin Paling Munafik di Malaysia itu? Meminjam kata-kata mantan PM kita Pak Lah, " Apa yang Anwar cakap hanya fatamorgana, nampak cantik dari jauh tetapi sebenarnya tiada apa-apa".
Hakikat yang paling nyata, setelah tiga tahun dari peristiwa angan-angan 916, Anwar jelas seorang makhluk lidah bercabang dan pengkhianat bangsa dan agama. Sehingga ke hari ini dia masih tidak putus-putus berbohong. Bermacam rencana dirancang termasuk mahu mengalihkan isu 919. Apapun kita sebagai rakyat Malaysia harus pandai memilih siapa kaca dan siapa permata. 

Jika kita berhadapan dengan seekor ular dan Anwar, Keris sarankan ketuk kepala Anwar dahulu dan bela ular tersebut. Lebih baik layan ular dari dengar dia berbohong!


Buat perhatian pembaca, Pakatan Rakyat harus ditolak mentah-mentah oleh rakyat Malaysia kerana mereka tidak layak bagi memerintah negara. Kalau manusia durjana pun mereka angkat sebagai pemimpin, bermaksud mereka sama seperti pemimpin mereka. Dasar pembohong!.

Tolak PR!


Apa bakal jadi 919?

2 DAYS TO GO : 919




Islam Agamaku! Melayu Bangsaku! 

Dirgahayu Malaysia Tanahairku!

Keris 7 Lok kata: Pemimpin melambangkan partinya..bermakna PKR parti sodomi? PAS parti komunis? DAP parti kauvinis?

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk