11/03/2015

Nik Abduh Ejen UMNO Dalam PAS? - Propa PASMA Bunuh Imej Ulama PAS?


 

Belum apa-apa lagi tapi dah nampak kasar pemilihan PAS kali ini. Tiba-tiba Keris teringat kisah seorang calon Ketua Dewan Pemuda PAS yang disamakan dengan Anjing. Gila dan jijik juga puak PAS yang disangka baik ini.

Sanggup berfitnah bagai untuk jawatan. Tak kira lagi yang sogok duit dan perempuan. Jangan lupa ya yang puak Ulama dalam PAS semakin pupus. Dan terbaru satu demi satu dibunuh imej bersih mereka.

Nik Abduh contohnya kini dituduh sebagai Ejen UMNO yang bercakapa seolah-olah berpihak kepada UMNO. Dia dituduh bila difahamkan sudah tidak mahu lagi bersama dengan Pakatan.

Bimbang pengaruh Anak Allayarham Nik Aziz ini memberi kesan, maka mereka bunuh imejnya siap-siap. Ditanam dalam kepada setiap satu Ahli PAS, Nik Anduh ejen UMNO. Semuanya kerana tidak mahukan Nik Abduh menang Naib Presiden PAS yang akan memberi persaingan sengit sekiranya dia bertanding.

Apapun kita tunggu dan lihat. Apakah ahli-ahli PAS sayangkan Haji Hadi atau Mat Sabu. Samada mereka memilih perjalanan orang dulu (ulama) yang menjadi pembangkang check and balance ataupun memilih perjalana profesional PAS yang lebih terarah kepada anarchist dan liberalisme.

K7L : Tak lama dah...

4 ulasan:

  1. Senang je....

    Nik Abduh - Memperjuangkan ISLAM dan perpaduan umat

    Pasma - Memperjuangkan dan memperkasakan keluarga anwar dan keluarga kit siang dan keluarga nga ngeh

    Pilih la yang mana satu korang nak. Masa depan Bangsa Melayu dan Agama Islam sedang kuat digugat dan diuji.
    Orang tua2 dah cakap, bersatu kita teguh, bercerai kita rebah.

    Orang cina dengan senang wenangnya boleh menghina kita....SEBAB? Sebab mereka bersatu dan fokus dalam tujuan mereka untuk menjahanamkan Bangsa Melayu, Raja2 Melayu dan Agama Islam.

    Orang Melayu buat apa? Bertelagah sesama sendiri, dicucuk oleh batu api cinapek dapigs dan pkr.

    ReplyDelete
  2. Nik abduh susah nak naik....dia tak ada kem. Dia tak ada taring dan kuku......payah......orang lama pandang dia masih berhingus......orang baru semua seperti " anjing berebut tulang"...nak tonjol kan diri sendiri.....cable besar dah tak ada......payah nak hidup.....

    ReplyDelete
  3. KALAU TAK MENGATA MENGUMPAT ORANG LAIN ITU BUKAN PAS NAMANYA. DULU SELALU MENGATA UMNO KINI MEREKA MENGATA ORANG MEREKA SENDIRI. APAKAH PAS KINI DIAMBANG KEHANCURAN

    ReplyDelete
  4. Melayu melayu tsk habis2 gaduh yg seronok yg kutuk melayu tk abis2. Berdoa la agar jgn puak yg sgt2 liberal menang hancur kita. Berabdikan dunia

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk