15/01/2018

Samseng PBT Bawah Kerajaan Selangor? - PRU14 Kita Ubah!





Jawa Bernam ada laporkan tentang  kejadian yang berlaku dikatakan di Pasar Basah Pasir Penambang, Kuala Selangor. Beberapa orang penguatkuasa Majlis Daerah Kuala Selangor telah menterbalikkan jualan kerang dan ikan yang diletakkan di tengah laluan jalan. 

Mungkin kerana berang dengan tindakan peniaga yang menghalang laluan utama, maka penguatkuasa berkenaan menterbalikkan barang niaga berupa kerang dan ikan ke lantai. Tetapi tidak seharusnya berkelakuan begitu.

Inilah hasil didikan Azmin Ali, Menteri Besar Selangor. Sungguh kurang ajar dan tidak bertimbang rasa. Salahkah kiranya memberi amaran dan tegur secara berhemah terlebih dahulu. 

Penguatkuasa pun bukan selalu datang ke Pasar Basah tersebut namun kerana bad mood barangkali terus sahaja menumpahkan hasil laut ke lantai. Ajaran biadap dan kurang ajar hasil telunjuk Azmin Ali sebagai Menteri Besar Selangor.

K7L : Ada yang tak dapat ke bang?..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk