17/01/2018

27 Kerusi PAN Semuanya Mereka Tak Boleh Menang!




Daripada 27 kerusi yang diberi pada PAN ini, 9 kerusi adalah kerusi tradisi BN. Menang lebih 15,000 undi ke atas. Ibarat membunuh diri sendiri, jika PAN bertanding juga di kawasan ini. Ini kerana majoriti kerusi ini juga adalah kerusi tradisi PAS.

PAS menang besar dan banyak. Jentera PAS yang ada pengalaman dalam banyak PRU yang lepas. PAN belum ada lagi pengalaman sebegitu. PAN hanyalah parti yang ditaja oleh DAP untuk melawan PAS sahaja. Gaji Mat Sabu pun, DAP yang bayar.

Apa lagi PAN boleh bantah? Mat Sabu tidak berani buka mulut langsung. Terima sahajalah agihan 27 kerusi ini. Juga bersedia untuk terima kekalahan besar dalam PRU14 nanti. Lepas PRU14, tutuplah parti PAN.

Kita akan tengok PAN akan pecah rekod parti yang tidak menang langsung dan hilang wang pertaruhan paling banyak. Mat Sabu tak cakap apa-apa sebab menang atau kalah dia tetap disuap DAP.

K7L : Tak percaya PAN tak akan menang mana-mana kerusi PRU14? Kita tunggu..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk