09/01/2018

Cara Mahathir Selamatkan Malaysia Amat Mengagumkan!



Tengok sendiri melalui imej di atas. Beginilah cara Mahathir selamatkan Tengkuk sendiri sebenanrnya. Apa yang ada dalam kepala hotak dia adalah kuasa semata-mata. Tak ada benda lain melainkan kuasa.

Bayangkan jika selepas bersara pun dia masih mengacau Perdana Menteri seterusnya, tak campur lagi bagaimana dia kacau dua lagi Perdana Menteri sebelum ini yang dia juga ganggu gugat.

Dalam senarai tidak ada nama Perdana Menteri Kedua Malaysia, Tun Abdul Razak kerana ketika itu Tun Dr Ismail memang tak bagi can langsung untuk Mahathir berada di dalam UMNO.

Selepas pemergian Tun Dr Ismail barulah dia berjaya masuk ke UMNO dan terus membuat keorsakan satu demi satu bersama para penyokongnya. Hanya yang memahami sejarah lama UMNO akan tahu apa yang Mahathir garap untuk kekal berkuasa.

Semangat 46 yang ditubuhkan untuk menentang Mahathir sebenarnya sehingga hari ini kekal anti-Mahathir. Kerana sikapnya yang begitu teruk sehingga sanggup menubuhkan UMNO Baru untuk dirinya sendiri.

Apa yang dia buat sekarang adalah skrip ulangannya untuk kembali berkuasa dan meletakkan kroninya sahaja dalam Kabinet sama seperti pemerintahannya terdahulu. Inilah Mahathir yang tidak boleh menerima kekalahan anaknya sendiri.

K7L : Ada juga yang tak puas hati anak dia Kalah dalam Cawangan.. sama level je dengan Mahathir dia punya bengap..

0 ulasan:

Post a comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk