13/01/2018

Bila Azmin Mula Serang Mahathir Sebab Tak Puas Hati?



Ini episod paling kelakar Mahathir pernah buat dalam hidup dia. Sebelum ini Mahathir mempertahankan keputusannya untuk memecat Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai timbalan perdana menteri pada tahun 1998.

Bekas perdana menteri itu berkata beliau "bertindak mengikut situasi ketika itu" walaupun dirakamkan pernah berkata bakal penggantinya ketika itu dari segi moral tidak layak memimpin negara.

Walau bagaimanapun, Mahathir hari ini berkata, beliau tidak mahu terheret dengan kisah lampau. "Sekarang berbeza, jika kita terus membawa kisah silam, kita tidak boleh bekerja dengan semua orang.

Apa punya politik dia pakai? Buang bila tak mahu dan ambil sanjung bila perlu. Manusia begini yang orang PKR nak sokong? Wan Azizah sanggup biarkan Mahathir pergunakan Anwar Ibrahim?

Kini Azmin Ali dan kartelnya pasti tidak akan berlembut dengan Wan Azizah dan keluarganya yang dilihat kemaruk kuasa melebihi kehendak perjuangan parti. PKR yang diasaskan untuk menggulingkan Mahathir pada 1998 tetapi mencalonkan semula Mahathir untuk PM?

K7L : Mahafiraun tetap Mahafiraun..

2 ulasan:

  1. Hahahhaha..dengki la kau ni...hahahaha

    ReplyDelete
  2. Azmin sbnrnya dlm diam berpakat dgn Tun M.. Percayalah ni semua wayang je ni..

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk