04/04/2013

Teresa Kok Buat Lawak Dengan @razlanrafii - Sengal Betul YB Ni?




Haha! Apa punya YB lah si Teresa ni. Cakap pun tak betul. Bila disoal oleh Saudara Razlan tentang lemahnya Pakatan kerana tindakan menghina polis oleh beberapa pemimpin kanan mereka, Teresa nampak marah.

Sebab marah dan terkantoi, dia terus cakap para pejuang kita yang telah gugur di Lahad Datu telah 'dimangsakan'. Selepas ditegur oleh Saudara Razlan, Teresa cover cakap "mangsa serangan" pula.

Mudahnya samada dia sendiri tak faham apa yang dia cakap atau dia tak fasih Bahasa Malaysia. Ini punya orang pun jadi Ahli Parlimen ke? Cakap pun berterabur nak berbahas camne untuk rakyat?

Ehhh! Rasanya Teresa ni selalu ponteng untuk turun ke Parlimen kan? Memang tak layak jadi MP der...

K7L : Steady Abang Lan!..haha..

2 ulasan:

  1. Salam bro.. Blog bro telah pun saya pautkan.. Mohon pautkan kembali blog saya
    http://bilarentapbangkit.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Salam bro.. Blog bro telah pun saya pautkan.. Mohon pautkan kembali blog saya
    http://bilarentapbangkit.blogspot.com/

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk