05/04/2013

PAS Kedah Dah Ready Untuk Kalah Pad #PRU13 #SaveKedah #ManifestoBukanJanji #TolakPR




Akhirnya PAS Kedah sudah seakan bersedia untuk menyerahkan semula negeri Kedah kepada BN selepas beberapa tahun 'meranapkan' Kedah.

Kajiselidik yang telah dibuat oleh Merdeka Centre mengatakan Kedah kemungkinan besar dapat ditawan semula oleh Barisan Nasional dengan kembalinya sokongan rakyat Kedah selepas mereka ditipu dengan janji-janji palsu.

Pentadbiran Kerajaan PAS Kedah tersangat lemah dan MB Azizan Razak juga tahu kelemahan dia serta Exco-exco negerinya yang sembab. 

Lagi satu sekarang Kedah tak maju pun sampai sekarnag selain menambah tempat-tempat maksiat je. Dulu pun bukan menang besar pun. so ready jelah...

K7L :  Kali ni Pakatan akan jadi pembangkang kat Kedah.

2 ulasan:

  1. Sebelum semua hutan balak digondolkan oleh azizan dan kroninya lebih baik rakyat negeri kedah berubah kembali kepada yang asal ..sudah2 menanggong kesengsraan dengan cara membuat percubaan dari segi pemerintahan kerana tersalah bagi ini lah akibatnya..PAS hanya tau berjanji dan membuat ceramah menyalahkan orang lain tetapi pabila dibagi kuasa ..mereka gagal melaksanakannya..malah merosakkan negeri tersebut.

    ReplyDelete
  2. Pok nik merapu. dh nyanyok. sewel. gila. ada lg. Mintak duit bnyak lg ngan nuar lg. Bru gah sikit

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk