04/04/2013

Siri 2 #CalonPKRosak - Ketua Cabang PKR Yang Marah Kepada Anwar Akan Bertanding Tiket Bebas Di Johor Bahru?


Khabar angin bertiup kencang di Johor Bahru! Woohoooo... Maklumat dalaman mereka mengatakan ada desakan kepada Ketua Cabang PKR untuk bertanding juga di Johor Bahru atas tiket bebas kerana jentera PKR Johor Bahru dah banyak buat kerja di sana. [Klik Sini]

Semua ini berlaku selepas Anwar mencalonkan bekas Ketua Turus Angkatan Tentera Darat, Tan Sri Hashim yang entah datang dari mana untuk bertanding di Johor Bahru. Dikatakan juga pemilihan calon dibuat oleh Anwar atas dasar janji. Dan Ketua Cabang PKR Johor Bahru telah dijadikan korban kepada janji tersebut? 


Soalannya apakah khabar angin benar? Desas-desus dah berbunyi di JB tentang Tan Poh Lai mahu bertanding bebas. Apakah Anwar akan offer sesuatu untuk tutup mulut Tan Poh Lai?

K7L : Krisis mereka sangat teruk..sebab tu ada sampai lima orang mengaku akan jadi Menteri dalam kementerian yang sama!..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk