13/04/2013

5 ulasan:

  1. Webportal berita edisi percuma tanpa perlu melanggan

    Freemalaysiakini2.com

    ReplyDelete
  2. mne mnangisnya..xde pun

    ReplyDelete
  3. Dulu...Ayah saya pernah bagitau kat saya dia pernah tengok Pakcik Sidek Baba nie kencing dalam toilet yang berdiri tu.. lepas tu tak basuh pun...habis je seminar tu...dia jadi tok imam semayang pulak....konpius ayah saya...

    ReplyDelete
  4. Cara yang amat halu untuk memfitnahkan orang...ini lah kerja penyokong PKR tegar yang tak mahu ambik tahu yg mana dosa dan yg mana pahla...

    ReplyDelete
  5. Prof, anda tanya 28 orang yg telah meninggalkan Anwar. Tak payah ada PhD utk mengetahui apa yg mereka akan kata.
    Anda kata anda ahli ilmu, ahli akademik, pejuang keadilan dan kebenaran, pejuang Islam, kenapa bias? Kenapa tidak tanya juga orang yg menyokong Anwar? Lihat input dari semua pihak, pertimbangkan, baru buat kesimpulan.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk