06/04/2015

Perbezaan Pemimpin BN Dengan Pakatan Yang Rakyat Perlu Tahu!


 

Hari ini, rakyat semua sibuk dengan GST. Memasing update pasla GST dan salahkan kerajaan instead of salahkan pembekal dan peniaga yang ambil kesempatan. Lawaknya orang lain naikkan harga, orang lain yang kena.

Katanya kalau tak ada GST harga barang takkan naik. Hallo! Tak ada GST pun harga barang tetap naik sebab DAP yang kawal harga. Tahu nak marah je. Tapi dalam pada kita marah-marah ada dua peristiwa sedih berlaku.

Pertama kehilangan salah seorang Ahli Parlimen yang pada Keris amat bagus dalam politik iaitu Allahyarham Tan Sri Jamaluddin Jarjis serta pemergian ayah kepada Anwar Ibrahim. Apa yang Keris nak bagitahu dekat sini bukan pasal politik tetapi pasal moral dan kesedaran sebagai saudara Islam.

Lihat sendiri, apabila ayah kepada Anwar Ibrahim meninggal dunia, Ketua Wanita UMNO Malaysia, Dato Shahrizat Jalil yang dihina dan dikutuk oleh orang-orang PKR hadir menziarahi jenazah.

Berbeza dengan pemimpin pembangkang, tidak ada seorang pun yang hadir menziarah pemimpin BN yang baru sahaja gugur dalam tragedi helikopter terhempas. Apapun di sini Keris nak bagitahu, moral sebagai pemimpin amat penting untuk dipilih. 

Hati-hati dengan fitnah Israelilyyat dalam Malaysia yang nak tengok umat Islam berpecah kerana mereka tahu kekuatan umat Islam di Malaysia adalah kepada UMNO dan PAS. Tak pelik ke PAS sedang dihancurkan disaat UMNO diserang bertubi-tubi?

K7L : Respect Kak Jat sebab pergi ziarah..ini bukan kipas haaa..

1 ulasan:

  1. Kalau yg mati kapir dap adalah yg dtg kot ?
    Boleh baca apa ciri ciri org munafik, bnyk dah dihuraikan.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk