06/04/2015

DAP Selama Ini Hanya Berlakon Depan Nik Aziz? - Nasruddin Tantawi


  

Nampaknya dalam diam Haji Hadi sedang menyusun atur gerak langkahnya dan bersedia untuk 'bersilat' dengan sesiapa sahaja yang menentang dirinya baik daripada dalam PAS sendiri mahupun PKR-DAP.

Panglima-panglima 'perang' Haji Hadi hari ini satu demi satu kehadapan dan membuatkan ada pihak yang kecut telur terutama di dalam PAS. Sebab itu jika ada orang PasMa secara tiba-tiba bertindak mempertahankan Haji Hadi, jangan hairan kerana mereka sudah sedar 'perang saraf' dari Haji Hadi agak menakutkan mereka.


 

Semua mula tunjuk taring. Tetapi apakah taring mereka tumpul sepertimana Stopa Ali yang pada mulanya beria-ia maki Guan Eng, tiba-tiba back-off selepas berjumpa? Apakah perakra yang sama akan berlaku dalam agenda menumbangkan Haji Hadi.

Tetapi Nasruddin Tantawi sendiri dah ke depan. Ada yang berani nak lawan Nasruddin daripada DAP? Info kata ramai dalam DAP mula goyang bila Nasruddin Tantawi msuk gelangang.

Nampaknya satu 'Era Baru' dalam dunia poltik sedang berlangsung. Ada orang mahu tumbangkan Haji Hadi, ada orang tengah susun nak tumbangkan Wan Azizah dari kerusi Presiden PKR dan ada orang bersedia melihat Najib diturunkan. 

Siapa dalang disebalik kehancurang dan rejuvinasi semula parti-parti politik yang dipimpin orang Melayu ini?

K7L : Tangan ghaib sedang hancurkan Melayu?.. peminat Teori Konspirasi pasti suka..

1 ulasan:

  1. Betul tu...pemimpin2 Melayu sedang giat cuba ditumbangkan. Ingin diganti dengan pemimpin2 yang boleh dianjingkan oleh DAP!!

    Sama macam di Timur Tengah la....satu demi satu pemimpin yang tak sealiran dengan US/Israel akan ditumbangkan....yang mana sanggup jadi anjing Yahudi, akan dikekalkan.

    Jawapan kepada soalan tentang tangan ghaib di Malaysia...adalah tangan apek2 rasis DAPIGS yang berlumuran dengan taik babi. Itu lah tangan yang nak menjatuhkan kuasa Melayu di Tanah Air!

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk