03/04/2015

Akar Umbi PKR Pula Sokong PKR Laksana Hudud?


 

Selama ini kita asyik dengar cerita pasal pemimpin PKR yang sibuk menghentam PAS perihal hudud. Cuma dah tiga hari bunyi agak senyap sebab GST tapi ironinya masalah Hudud diantara PAS dengan Pakatan masih meruncing.

Sehinggakan pada mulanya cuma Azmin yang masuk campur hal PAS, akibat tekanan daripada DAP, maka Wan Azizah pun masuk campur. Kita dengar cakap orang atas sahaja tapi tahukah anda apa kata ahli akar umbi PKR?

 

Wan Azizah kini lebih pentingkan kedudukan politik berbanding hak sebagai seorang Islam menjadikan PKR tampak tidak senada dengan PAS> Cuba pergi tanya orang PKR, semau kata sokong Hudud. 

Tak percaya?

K7L : Tapi PKR ni penipu.. hati kata lain.. mulut kata lain...

1 ulasan:

  1. Ingat kan si sepat kering bini banduan celaka tu adalah berbangsa cina singapura.......mana dia nak memperjuangkan Islam. Laki dia meliwat kiri kanan dia pun dia buat bodoh je....sebab tu la sepat kering wajar digelar betina BODOH!

    Tahniah kepada ahli2 PKR yang berani bersuara...sama2 kita teruskan perjuangan kita, tak kira UMNO, PAS atau PKR! Islam didahulukan, politik kemudian....

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk