22/01/2015

Anwar Dah Mula Yakinkan DAP Hudud Tak Wujud Dalam Pakatan!


 

Haha! Angan-angan PAS untuk laksankan hudud kian pudar? Apakah kedudukan PAS kini setelah sekian lama mereka jaja Pelaksanaan Hudud, tetapi ditolak mentah-mentah oleh DAP dan PKR?

Siapa yang berbincang dalam Konsensus Pakatan Rakyat bagi mewakili PAS? Mahfuz Omar, Mat Sabu ataupun Husam Musa? Nampak macam dah mula retak. Apa stand Haji Hadi dan Nik Abduh untuk kenyataan Anwar ini? 

Peperangan sudahpun bermula. Mereka yang memihak kepada kehendak DAP dan Anwar sudha mula mengorak langkah 'benam dan tawan' di beberapa posisi dalam PAS. Pertembungan 'dua orang Anwar dalam PAS' juga mungkin berlaku sekiranya Haji Hadi berjaya dibenam puak Anwarinnas PAS.

Apa yang menjadi tanda tanya, apakah akar umbi PAS tidak punyai kekuatan menentang sebarang penyelewengan perjuangan yang mana PAS dilihat tidak lagi mengikut wasiat Pemimipin-pemimpin mereka yang terdahulu?

Sejauh manakah kekuatan PAS dalam mengatur langkah bagi menghadapi PRU14? Tahukah anda semua jika PAS bertanding di kawasan PKR, PAS akan menang?

K7L : Perang dah mula.. 

1 ulasan:

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk