06/01/2015

Punca Banjir Besar Kelantan Sudah Diketahui?



Siapa agaknya yang terlibat? Kenapa Husam Musa beria buat roadshow nak salahkan TNB? Sedang orang semua sibuk bantu mangsa banjir, Husam ambil peluang untuk fitnah orang lain.

Atas dasar apa ya? Apa sebenarnya punca yang cuba disembunyikan oleh Husam? Kita cuba lihat semula siapa yang jaga projek Pembalakan Sesuka Hati di Kelantan? Apapun bencana ini amatlah menyedihkan.

Kecewanya Keris apabila kita semua bersatu hati membantu termasuk usahasama UMNO dan PAS di Kelantan. Ada pula isu yang cuba dipolitikkan oleh pemimpin PAS yang kini sedang gelisah di atas 'dosanya' ke atas bumi Kelantan.

Dah boleh Hijrah untuk Kelantan?

K7L : Yang duduk luar tu cuba fikir mak ayah camne?..sokong PAS yang tebang balak?

2 ulasan:

  1. Yang duduk luar tu kalau statusnya tinggi sikit balik kampung (Kelantan) masa Hariraya tak balik rumah mak bapak sebaliknya duduk dihotel. Balik rumah mak bapak sebab nak salam aje. Lepas tu chow. Sebab itu di Kelantan bila musim cuti @ hariraya hotel penuh. Negeri lain tak macam ni.

    ReplyDelete
  2. Sultan Kelantan pun reject ini Husam lagi mau cakap banyak kaaa...haiyaaaa!!

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk