22/01/2015

Zamani Dirakam Menyanyi Sambil Tangan Bergari - @PDRMsia Sila Ambil Tindakan!



Sumber : Facebook Page


Sedih Keris tengok video Zamani yang diminta menyanyi ketika tangan masih lagi bergari. Yang peliknya, kalau bergari mesti ada polis. Jadi kemungkinan besar pihak polis yang rakam ini amatlah tinggi.

Kasihan dia, biarpun dia bersalah tak perlu dirakam dan disebarkan. Aib dia tu bang. Ko iya pun dia ditahan sebab dadah. Abang ingat dia suka-suka ke ambil dadah? Keris kesian sangat kat bro Zamani.

Tak patut dia diaibkan sebegini rupa. Apapun mohon pihak Polis Di Raja Malaysia ambil tindakan pada anggota yang terlibat dalam melakukan perkara yang tidak bertanggungjawab ini.

Bukan ke kawasan balai tak boleh ada rakaman?

K7L : Jangan ambil mudah...

1 ulasan:

  1. Agaknya TAUKEH-TAUKEH KANGKANG BABI yg. TUANPUNYA sindiket JUDI-VIDEO GAME LUCAH-GANAS/PELACURAN/PEMBALAKAN HARAM yg. GANJILnya, asyik dok BEBAS mcm. si 'Poh CaiBABI' kat Sabah tu, kat NEGARA ISLAM, pusaka nenek moyang berzaman kita n - akan dilayan begini tak kalau kena TANGKAP?!

    Agaknya, PENJENAYAH yang IKAN BILIS saja akan dilayan sebegini!

    Nek Tempoyak.



    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk