14/01/2015

Buku Ajar Seks Pada Tahun 4? @KemPendidikan


 

Keris tidak percaya 100% kerana masih belum melihat depan mata. Tetapi jika benar mungkin boleh kaji semula. Maaf. Keris bukan liberal tetapi tidak terbuka untuk menerima pendidikan sebegini. 

Sebab terlalu awal. Kalau Form 1 mungkin boleh dipertimbangkan sebab nak capai akil baligh. Rasanya tak sesuai untuk budak umur 10 tahun belajar pasal zakar masuk faraj. Sebab masa ni mereka lagi aktif nak buat eksperimen.

Rata-rata komen kata "Alaahh zaman sekarang budak pun tahu bl**job". Tapi kita nak ke anak kita buat semua tu? Mesti taknak kan? Kalau terbuka sangat pergi tempat lain lah. Bukan Malaysia.

Apapun Keris harapkan yang buku ini dikaji semula. Terus terang Keris rasa tak sesuai. 

K7L : Kadang-kadang lebih baik tak tahu daripada tahu..

3 ulasan:

  1. DASYATnya! Aku syak ini dok MENIRU budaya dan sistem pendidikan Barat-Zionis - yg. juga mengajaq LGBT tu adalah 'semulajadi'! Aku juga syak ini kerja si UN-KEPARAT yg. dikuasai Barat-Zionis, yg. asyik nak masuk campur hal ehwal NEGARA ISLAM, pusaka nenek moyang berzaman kita ni, termasuk dgn. menggalakkan pelaburan/pembangunan MEGA sedgkan berlambak lagi BUMIPUTERA yg. MISKIN!

    Apalah nak jadi, budak baru 10 th. didedahkan pendidikan seks - PALA HOTAK betu si otak-otak LIBERAL-BANGANGl!

    Nek Tempoyak.

    ReplyDelete
  2. Memang pendidikan seks diajar disekolah dalam subjek pendidikan kesihatan....

    ReplyDelete
  3. Saya berpendapat dalam zaman "moden" ini, wajar ibubapa memperkenalkan subjek seks kepada anak-anak bila masuk usia lingkungan 8-10 tahun.

    Bukan apa, dalam Islam juga dari muda sudah diajar tentang "mensucikan" diri untuk ibadat. Jadi bolehlah introducekan secara lembut.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk