12/01/2015

Cina DAP Nak Audit Urusan Zakat Pulau Pinang?


 

Bagus nak audit. Sangat bagus sebab boleh tahu siapa yang dapat. Apakah betul orang susah yang dapat. Tetapi benda ini akan jadi bias kalau Kerajaan Negeri sendiri yang audit. Sepatutnya pihak JAKIM yang audit.

Tak percaya JAKIM? Itu bukan urusan Kerajaan Negeri jadi jangan banyak cakap. Nak audit bagus, tapi untuk orang bukan Islam nak campuri hal orang Islam itu tak bagus.

K7L : Eric Paulsen nak cakap apa?

1 ulasan:

  1. Dasar si DAPBANGKAI BABI! Apa hak si PENGGANAS/EKSTREMIS KAPIRDAJAL ANTI ISLAM/umatnya ni, nak masuk campur hal ehwal ISLAM/umatnya kat NEGARA ISLAM; pusaka nenek moyang berzaman kita ni?!

    Mengikut perlembagaan, DYMM Kesultanan Islam/Melayu bersama MAIN, yg. juga diwakili YAB YDP negeri adalah KETUA agama Islam; jadi si DAPBANGKAI ni dah MENCABAR/MENGHINA ISLAM/umatnya termasuk Kesultanan Islam/Melayu kita?!

    Adakah YAB YDP Negeri hanya simbolik sedgkan kuasa DYMM Kesultanan Islam/Melayu kita sebenaqnya bukan hanya simbolik spt. PENIPUAN Penjajah KEPARAT British-Zionis!

    Lihat artikel yg. sungguh BERNAS ini juga membuktikan begitu jelasnya PENGIKTIRAFAN pelansongan kuasa EKSEKUTIF Raja/Sultan Melayu (Executive Monarchy - walau tidak mutlak) dari semasa PENJAJAHAN British-ZIONIS pun; hingga semasa Perlembagaan Persekutuan digubal, bukan sekadar “Hiasan/Simbol Adat“ (Ceremonial Monarchy), terutamanya dlm. MEMPERTAHANkan ISLAM/umatnya – oleh Yang Berbahagia Dato’ Haji Mahmad Naser Disa dari Yayasan Murni Aqidah – di https://akarimomar.wordpress.com/tag/perlembagaan-persekutuan/ , Hijrah Minda: Agenda Transformasi Islam , Haji Mahamad Naser bin Disa[1], 7 April, 2012!

    Nek Tempoyak.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk