20/01/2015

Team Khalid Ibrahim Dah Mula Serang Guan Eng?



Alamak! Apa sudah jadi. Khalid Ibrahim yang dahulunya 'dibuang' kerana tidak mahu tunduk kepada arahan DAP mula berpencak menyerang orang yang 'mengarahkan' Anwar untuk menyingkirnya dahulu?

Betty Chew yang kini kantoi pakai duit rakyat beli handbag mahal-mahal, diserang bertubi-tubi oleh Team Khalid. Apa sebenarnya yang sedang berlaku? Sampai ke telinga Keris, mereka didalam Pakatan kini sudah mula retak menanti belah.

Satu persatu mula menyerang antara satu saa lain akibat mahu monopoli kuasa memandangkan Anwar Ibrahim kemungkinan akan disumbat ke dalam penjara kelak akibat tidak berjaya menahan nafsu songsangnya.

Apapun kita tunggu dan lihta sejauh mana mereka dapat bertahan.

K7L : Pakatan dah boleh disband?..

3 ulasan:

  1. Aku yang dulu bukanlah yang sekarang
    Dulu di sayang sekarang dah ditendang
    Masa duit banyak semua orang sayang
    Bila dah pokai ...tak nder dah org nk pandang

    ReplyDelete
  2. Semua orang sudah meluat kat Guan Eng terutamanya anak jati penang. Penyangak dari Melaka ni melantik diri sendiri sebagai Ketua Menteri dan songlap duit komisen semua projek2 Kerajaan Negeri dan juga penjualan tanah PDC. Geng2 Chow Kon Yeow habuk pun tarak, hanya sekadar gigit kuku.

    ReplyDelete
  3. Waahhh...Itu Betty Chew sudah mau jadi 'Imelda Malaisia' kaaaa......

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk