27/01/2015

Pemimpin-Pemimpin DAP Gelar Haji Hadi Anjing Tua & Babi Berjanggut?


 

Keris masih teringat perbualan dengan seorang ahli PAS pada PRU13 yang lalu. Katanya DAP sangat menghormati Haji Hadi. Tup tup kantoi pulak kes Haji Hadi dicerca dengan gelaran yang buruk sangat.

Dalam Group Whatsapps mereka injak-injak kepala Presiden PAS. Ahli PAS wajib tahu bagaimana orang DAP memandang mereka sebagai orang yang hina. Hanya semut-semut yang berada di bawah kaki mereka.

Itupun kalau tak sedar lagi tak tahu lah. Perang Mulut Mustafa Ali dengan Anthony Loke nampaknya makin hangat. Kedua mereka sebenarnya hanya proksi kepada 'Ketua' masing-masing. 

Apapun kita tunggu dan lihat. Selama ini pun DAP sudah hilang percaya kepada pengaruh Melayu PAS dan PKR. Sebab itu mereka upah Melati, Rara dan Diana. Apa orang PAS semua tak nampak lagi?

K7L : Jangan buta hati sebab nak kuasa...

2 ulasan:

  1. SEKADAR BESI TIDAK MEMBUKTIKAN LAGI.. TERKENA BATANG HIDUNG HAJI SENDIRI.. DULU NUAR KOTE BESAU BIKIN VIDEO SEX TAK CAYE..

    ReplyDelete
  2. pelik kan.jk mrk gelarkan sesuatu yg buruk bg mreka dgn gelaran 'babi' sedangkan babi makanan kegermaran berkelas mereka. menunjukkn mrk merendah2kan tradisi dan bangsa mrk sendiri....bak kata org kutuk babi tapi makan juga babi...adoi...

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk