29/09/2014

Ahli PAS Selangor Cabar PKR Lawan Semua Kerusi PRU14 Lawan Dengan PAS?


 

Ini cerita kedai kopi. Semalam Keris lepak minum di Putrajaya. Kedai yang dekat dengan pejabat PAS. Jadi ramailah juga orang PAS minum disitu. Mungkin mereka ada perjumpaan semalam tidaklah teman tahu.

Mereka kata PAS kini ditindas tapi kenapa PAS tetap bersama pakatan? Kalau hanya untuk kuasa mereka kata tak ada pun PKR dan DAP dulu tetap boleh memerintah Kelantan. Malahan UMNO pun tidak ganggu PAS macamana PKR dan DAP lakukan.

Keris cuba dengar betul-betul. Rupanya ia berpunca daripada Mak Lampir PKR yang seringkali merendahkan martabat PAS walaupun PKR tertubuh tak sampai 25 tahun lagi.

Hmmm.. Terfikir juga Keris, apakah PAS mahu dilihat sebagai sampah? Kata mereka jika PRN Selangor berlaku, ada kemungkinan PAS bertanding semua Kerusi. Kalau betul agak-agak siapa yang menang?

K7L : Ramai tapi lemah?..

7 ulasan:

  1. kalau pas dan pkr bertanding disemua kerusi, yg pasti umno/BN yg menang

    ReplyDelete
  2. Kalau PAS dan PKR bertanding sudah pasti DAP Kminis yang menang!!!

    Melayu PKR/PAS memang terserlah KEBONGOKKAN nya!!

    ReplyDelete
  3. sementara nak tunggu PRU, yang panas dah jadi sejuk. bila sejuk akan berpelukanlah mereka. dah tak payah nak campur dan ambil tau. mereka semuanya dari spesis yang sama cuma warna kulit dan rupa saja yang berlainan. kalau babi hutan, sungguh pun rupa tak sama tapi tetap dari spesis yang sama dan HARAM bagi umat ISLAM.

    ReplyDelete
  4. Lantak deme la.Negeri PR.Bila Naib Presiden cakap"Tahaluf siyasi" terus kena pukau.Jawatan Tertinggi parti nak dgr cakap ahli,seperti anjing menyalak bukit.Mereka seperti berada di kayangan ler.

    ReplyDelete
  5. tol tu. babi hutan ngan babi ternakan sama sama haram,

    ReplyDelete
  6. YG AKAN MENANG NANTI IALAH DAP

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk