30/09/2014

Kes Rogol Polis-RELA-JPAM Dengan Gadis Pendatang Asing - Sila Siasat Dengan Segera @PDRMsia


Mangsa yang berusia 21 tahun dikatakan dipaksa melakukan hubungan seks dengan anggota polis, Jabatan Pertahanan Awam Malaysia (JPAM) dan RELA..


 

Berdasarkan video di atas, kita dapat dengar cerita dan pengakuan yag dilakukan. Amatlah menyedihkan sekiranya pengakuan itu benar-benar terjadi. Namun begitu hari ini ramai yang menyamar sebagai anggota keselamatan dan berbuat jenayah.

Keris memang simpati dengan gadis yang baru sahaja habis berpantang, dirogol bergilir pula. Allah! Ini binatang yang buat. Mohon siasat dan tangkap dengan segera. Nama anggota keselamatan daripada Kementerian Dalam Negeri tercalar kini.

Sampai bila kita mahu puak-puak binatang terus menerus menghina Polis? Alvin pun dah macam haram. Jadi tak guna untuk berlembut dengan mereka. Semoga keadilan diletakkan di tempat yang sepatutnya oleh polis.

K7L : Sampai hati mereka rogol biarpun ada bayi?..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk