25/09/2014

Kerusi MB Selangor Diisi Oleh Anak Kelahiran Singapura! - Petanda Apa Ini?


 

Kini seorang anak kelahiran Singapura dipilih sebagai MB Selangor. Entah apa yang berkecamuk dlaam hati. Mungkin sebagai anak Selangor yang asli, Keris merasa sedikit sedih.

Namun begitu Keris yakin pihak Istana lebih bijak dalam menyusun-atur Kerajaan Negeri Selangor demi kesejahteraan rakyat Negeri Selangor. Petanda apa sebenarnya yang ingin ditunjukkan Pakatan?

Tunggu dan lihat kerana mata anak-anak Selangor sekarang sedang sakit. Jika dahulu kami masih boleh menerima Khalid Ibrahim kerana beliau anak Selangor. Tetapi kali ini Azmin yang lahir di Singapura pula dipilih. 

Nampaknya PRU14 akan menjadi medan terakhir buat Pakatan Selangor. Oh Lupa! 4 orang Exco PAS itu jika tak dikekalkan maka PKR akan ucapkan selamat tinggal lebih awal. Tunggu dan lihat apa yang bakal berlaku.

Kata mereka ini semua drama Anwar. Tunggu Keris ulas drama atau menyelit tatkala peluang terhidang depan mata.

K7L : Asalkan bukan keluarga Anwar Ibrahim.. 


1 ulasan:

  1. Poodah... PKR ni auta sj lebih .

    Dok asyik kondem org lain tapi ibarat ayam jantan berkokok ekor penuh terpalit tahi.

    MB baru penuh skandal, korup. zina, homoseksual, isteri didagangkan untuk bos, apa lagi?

    MB Selangor akhlak paling buruk dalam sejarah.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk