17/09/2014

Barisan Nasional Tidak Boleh Leka Berkempen Biarpun PAS Goyah!




Walaupun ada elemen-elemen sabotaj calon PAS di PRK N01 Pengkalan Kubor, Barisan Nasional seharusnya tidak mengambil mudah atas konflik dan perpecahan dalaman pakatan haram.

Elemen-elemen sabotaj tersebut dipercayai dilakukan oleh pihak-pihak yang berkepentingan sesama sendiri antara PASma, Anwarinas, DAP, PKR dan pro ulama'.

Kekalahan PAS pada PRK kali ini sememangnya sudah dijangka oleh pakatan haram. Apa yang ingin dicapai adalah kekalahan dengan majoriti lebih besar memandangkan wujud kekecewaan yang ketara terhadap pendirian Presiden PAS dan Majlis Syura dalam isu Menteri Besar Selangor selain N01 Pengkalan Kubor jua menjadi idaman PKR untuk ditandingi.

Apa yang perlu dilakukan oleh Barisan Nasional adalah mengekalkan momentum sokongan rakyat dan pengundi selama beberapa hari ini selain meningkatkan usaha dan gerakerja jentera parti dan berkempen secara sihat.

DAP, PKR, Anwarinas, PAS dan PASma bakal menyalahkan sesama sendiri akibat kecundang di Pengkalan Kubor sama seperti DAP tewas di P094 Teluk Intan.

K7L : Kredit pada Facebooker ZMT..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk