05/09/2014

Ini Kerja Untuk Rakyat Atau Untuk Parti?



Apa lagi yang Guan Eng mahu sembunyikan? Ini untuk lawan parti lain atau untuk keselamatan rakyat Pulau Pinang? Dah lari dari apa yang dihebahkan ataupun memang ini objektif utama?

K7L : PPS ni tangkap je..

4 ulasan:

  1. Bilalah GENG KONGSI GELAP DAPBANGKAI - ejen Barat-ZIONIS/Israel nak DIHAPUSkan sama sekali?!

    Geng Kongsi Gelap ni (yg. ada ahlinya spt. org. biasa dan profesional) juga disyaki sedg. MENSASARkan umat Islam utk. diBUNUH dlm. kemalangan jlnraya BUAS (yg. sering menyebabkan pemandu kereta/penunggang motosikal) Islam/Melayu (yg. senang dikenali dari pakaian Islam/hiasan Islam pd. kenderaan) terbabas dgn.pelbagai cara atau dilanggar dgn. amat kejam! Lihat berita amat menyayat hati ini apabila sampai enam beranak dari dua keluarga mati dari penunggang motosikal, diLANGGAR dgn.BUAS sekali - yg. herannya kenapa nama pemandu-pemandu yg. melanggar tu DIRAHSIAkan - lihat di http://www.utusan.com.my/utusan/Dalam_Negeri/20140902/dn_15/Tiga-beranak-maut-motosikal-dirempuh ,Tiga beranak maut motosikal dirempuh; dan di -
    http://www.utusan.com.my/utusan/Dalam_Negeri/20140902/dn_16/Nenek-ibu-adik-maut-motosikal-dirempuh-MPV , Nenek, ibu, adik maut motosikal dirempuh MPV ! Dan bila POLIS akan mendedahkan hasil SIASATAN setiap kemalangan/jenayah - rakyat berhak tahu!

    Geng Kongsi Gelap ini juga disyaki menggunakan Bukan Islam Indonesia atau Filipina yg. muka mcm. Melayu utk. melakukan jenayah rompakan, pembunuhan dan merogol, serta membakar rumah-rumah/perkampungan uamt Islam/Melayu terutamanya di Sabah/Sarawak - utk. MERAMPAS tanah atau MENGHALAU umat Islam/Melayu dari kwsn perumahan/perkampungan; yg. trauma akibat jenayah atau terbakar rumah.

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete
  2. Puak2 ini bila ditangkap katanya PDRM memberi layanan macam penjenayah...so what?...takkan nak layan pesalah mcm Vip kot...janji mata sepet kena layan dgn eloklah..?..bullshit!...alasan menjaga keamanan negeri tak masuk akal langsung krn bila terpandang Pps ni terus ingat Dap....kerja2 sukarela konon..!!...banyak kerja2 sukarela yg dijalankan mempunyai agenda bersama dap....

    ReplyDelete
  3. Kami di Penang tahu sangatlah barua barua ni buat kerja untuk siapa. Guan Eng boleh cuba memperbodohkan orang luar Penang tapi tak boleh nak memperbodohkan anak jati Melayu Penang

    ReplyDelete
  4. TAHNIAH TS IGP. TABEK SPRING.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk