31/08/2012

[Video] #JanjiBersih Raikan #Merdeka55 Dengan Bakar Gambar @NajibRazak



Biadap! Inilah ajaran puak pembangkang kepada anak-anak muda Malaysia. Mereka diajar untuk tidak menghormati pemimpin pilhan majoriti rakyat Malaysia. Mereka diterapkan dengan kebencian kepada kerajaan. 

Jika tindakan liar inilah yang mahu dijadikan sebagai panduan untuk anak-anak kecil kita, bayangkan apakah kita mahu jadi seperti Syria yang terus menerus bergolak? Apakah ini yang  rakyat Malaysia mahu? 

Membakar dan memijak gambar pemimpin adalah satu sifat baik? Jangan terkejut kelak anak-anak kita memijak gambar kita jika protes. 

K7L : Buat keputusan ketika mengundi..mahu pemimpin yang suka pada huru-hara atau pilih pemimpin yang menstabilkan negara? 

1 ulasan:

  1. AKSI ANJING LIAR PENGIKUT #BERSIH DI DATARAN. Peribahasa..Anjing menyalak bukit, tak akan runtuh = Orang baik dicela orang jahat, tentu tidak akan binasa kebaikannya.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk