30/08/2012

Haron Din Pertahankan Nasha - Puak 'Anwarinnas' Mula Meloncat!




Akhirnya puak PAS pro Anwarinnas sudah mula goyang dan gusar kerana kebimbangan mereka jika bayangan Timbalan Mursyidul Am PAS mula kelihatan maka mereka akan tenggelam. 

Menjadi kenyataan setelah sekian lama mendiamkan diri dan 'ditanam' oleh Anwarinnas [Klik Sini], kini Haron Din bangkit dan mempertahankan Nasha yang kini sedang memberi 'signal' dia akan keluar parti. 

Kini Haron Din telah bangkit dari 'kuburan' yang dibuat oleh puak Anwarinnas maka apa yang bakal berlaku kelak? Keris hanya mampu beritahu bahawa kini Puak PAS telah berpecah dua, dimana Puak Ulama sudah mula memberi tekanan dan khabar dari rakan dalaman PAS, Ulama PAS semua telah bersatu dengan satu keputusan yang muktamad. 

Apa keputusan yang mereka persetujui bersama itu?

K7L : jeng..jeng..jeng..

1 ulasan:

  1. itulah yg sepatutnya ulama Pas lakukuan dr dulu.jgn bg muka sgt pd org2 mcm mat sabu,mafuz omar n lain2 yg ilmu agama x tahu kemana hala.PAS ditubuhkan oleh ulama sejajar dgn perjuangan asalnya.sudah pasti lah para ulama yg patut menerajui parti PAS.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk