06/08/2012

Manoharan Buktikan DAP Tidak Patriotik?



Keris rasa Mano ini memang tidak layak jadi wakil rakyat mahupun rakyat Malaysia. Apabila Lee Chong Wei yang membawa harapan emas rakyat Malaysia, dia boleh condemn pulak siap kutuk macam-macam. 

Inilah mentaliti DAP yang memang tiada semangat patriotisme langsung. Pada Keris mudah sahaja, bukan seorang yang dalam kepimpinan DAP macam Mano. Ramai lagi cuma Mano sahaja yang tak reti selindung sifat tidak patriotiknya.

Kepada Lee Chong Wei, semalam Keris dan rakan-rakan sanggup berhenti sekejap buat kerja hanya untuk melihat permainan badminton tersebut. Pada kami biarpun kalah namun kamu kalah bermaruah! Berjuang untuk negara ini ada banyak landasan dan sukan merupakan landasan perjuangan Lee Chong Wei. Tersukan usaha kerana majoriti rakyat Malaysia percaya kepada pejuang-pejuang sukan negara. 

Pedulikan Mano tu, masa mengundi nanti jangan sokong DAP. Kaum Cina pun perlu tolak DAP sebab mereka tidak patriotik malah tidak segan silu mengutuk Lee Chong Wei yang merupakan anak muda berbangsa cina yang membawa harapan negara. 

K7L : DAP layaknya dibubarkan!

1 ulasan:

  1. DAP memang tidak patriotik. Hanya ingin jatuhkan melayu. Ingat masa sebelum 13 Mei 1969 dimana DAP telah menghalau orang melayu masuk hutan

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk