17/08/2012

Mengapa Hanya Anwar Yang Dijemput Ke Majlis Resepsi Gay?



Seperti yang pernah Keris tulis dahulu mengapa PAS tidak mahu melarang perkahwinan gay yang dilangsungkan di Malaysia. Rupa-rupanya mereka membisu kerana Anwar juga dijemput untuk hadir ke majlis tersebut.

Maka tidak mustahil PAS berdiam diri. Berbalik kepada tajuk entri kali ini. Mengapa hanya Anwar sahaja yang dijemput? Apakah Anwar antara penyumbang dana untuk majlis tersebut? Inikah pertambahan bukti bahawa Anwar memang bernafsu songsang?


K7L : Cakaplah macam mana pun..penyokong Anwar bukan nak percaya pun..dah taksub pada peliwat..

4 ulasan:

  1. Apa nak heran,penyokong anuar ni semua kalau kita amati,diaorang ni pendendam,kalau x percaya cuba borak dgn mereka mengapa mereka sokong pembangkang,makin lama borak makin banyak rahsia terbongkar,semuanya atas masalah pribadi,bukan atas prinsip !Bila dah jadi penyokong tegar,bukan saja taik nuar sanggup dihidu,kalau nuar terkincit pun sanggup julat untuk hilangkan baut busuk!

    ReplyDelete
  2. ak pun boleh amik kad kahwin lesbian tulis nama kau.. nk ckp biar ada bukti gambar.. this is what happened when people has become soo stupid.. kebodohan melampaui batas norma manusia.

    ReplyDelete
  3. anwar kan gay...
    dah liwat bbrp kali dah...
    later main bergilir2 dgn pasangan....

    ReplyDelete
  4. Wahai penyokong peliwat... terimalah kenyataan mamat tu peliwat. Yang kau marah sangat pasal kad kahwin tu kenapa.. ada terjebak dengan mamat tu ke... ada hubungan dgn peliwat tu?

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk