23/08/2012

Blogger Harapan Esok Nak Tutup Blog Sebab Blogger APA?



kalau APA nak tahu anak-anak yatim ni tak dapat makan dan minum apa pun (sindir)..bubur dan pulut kuning atas meja tu adalah KONSPIRASI UMNO nak khianat anak-anak yatim (SINDIR LAGI)...anak-anak yatim itu pun pulang dengan kelaparan kerana tak makan apa pun...(Sindir lagi)...kikiki (ketawa sikit)

HE : K lah aku nak TUTUP BLOG...lepas ni kalau UPDATE maknanya BUKAN AKU..UNDER PROTES...nantikan countdown untuk pendedahan PANAS BERAPI...aku nak masuk PAS...nak jadi Blogger PAS plak..ops...kikiki

Apa jadi sebenarnya ini? Kepada blogger APA yang Keris lihat sebagai seorang abang. Sudah-sudahlah tu. Kata nak tulis pasal rakyat. Pergi cari isu rakyat. Jangan nak jadi macam Uncleseekers sangat bro. Tak ada niat pun nak masuk campur. Blogger Skema ini cuma berpesan. Lagipun Keris tak berminat bila APA menyentuh KPI dan UMB dalam posting. Berhati-hati ketika menulis ya!

Baca apa jadi di [Harapan Esok]

K7L : U should not write it that way..tak matang..

2 ulasan:

  1. lalang memang camtu bang :) poyos je lebih.. dah dapat habuan kenyang.. so beralih arah lah.. chirakak punya mentaliti blogger org tua tu.. pui

    ReplyDelete
  2. bila pulak aku nk stop blogging ni...aku saja saiko APA..dia kata nak berhenti tapi tak juga hinga hari ini...

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk