13/08/2012

PR Upah Consulatant Israel Buat Logo Merdeka Mereka?



Cop! Sebelum nak ulas Keris nak tanya dulu, kenapa Mustafa Ali yang hadir PC ini, mana pergi Mat Sabu? Apakah selepas ini Mat Sabu akan lawan Mustafa Ali?

Sambung balik pasal logo. Keris difahamkan oleh rakan didalam PR bahawa memang wujud unsur Yahudi dalam lambang tersebut. Kalau tanya Keris, agaknya memang Israel yang fund PR kerana kalau ikut modus PR pun memang ala-ala yahudi. Tak mustahil namun kita tak tahu betul atau tidak. 

Memegang kata-kata blogger Salah Ad-din yang tidak percaya kepada kebetulan, tak akan tak perasan langsung lambang burung merpati itu. Illuminati juga ada satu persamaan dimana mereka akan meletakkan lambang mereka didalam mana-mana logo sama seperti puak yahudi.

Kenapa mesti burung? Kenapa buakn rama-rama ke apa ke? Walaubagaimanapun sebenarnya dengan mengeluarkan logo sendiri, mereka yang hanya memerintah di beberapa negeri sememangnya tidak layak untuk membuat logo sendiri. Itu kerja kerajaan, biar mereka lakukan. Ini buktinya mereka ini terdiri daripada golongan yang kurang ajar. Tak hormat kerajaan pilihan rakyat.


K7L : Inilah dia..takde keje cari keje..

3 ulasan:

  1. Aiii kenapalahhh mesti nak d masukkan juga lambang haiwan dlm logo tu...contohnye burung merpati dlm kes ni. Tak tau la apa nak jadik..yg belah sini logo 1 Malaysia sama cam 1 israel, yg belah sana pulak pakai lambang burung ikut logo mcm nasrani(kristian) pulak...dua dua baik barisan atau pakatan hanya pandai tengok the other side punya kesilapan je padahal dua dua pun tak betul.

    ReplyDelete
  2. Eaa.....DOL Lu nk hentam org jer?? Lu bkin parti sendiri laa.

    ReplyDelete
  3. Mana yg wa rasa tak betul gua hentam tak kira mana2 parti. Mana yg betul tu wa takkan cakap tak betul. Klu bias pada parti tertentu even pd perkara yg salah, baik jadi lalang. Tp lu punye sttmnt suruh wa buat parti sendiri tu mmg kelakar beb peace.. :)

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk