23/08/2012

Cubaan ABU Untuk Popular Semula Buatkan @razlanrafii Mengamuk!


Sebenarnya ABU kini telah goyah dan mempunyai masalah kepimpinan serta penyokong dimana Keris pernah tulis di [SINI] dimana kini mereka sedang mencari masalah pula di kawasan Seputeh. 


Kini puak-puak ABU yang tertinggal cuba meraih populariti murahan dengan meletakkan sticker ABU di banner ucapan Selamat Hari Raya UMNO Bahagian Seputeh. Dalam erti kata lain mereka melakukan vandalisme yang memang seakan menjadi mainan mereka. Apakah sikap ini yang mahu diterapkan kepada rakyat Malaysia? 


Susulan daripada kejadian tidak bermoral itu, Saudara Razlan selaku Ketua Pemuda UMNO Seputeh telah membuat laporan polis menyatakan kekesalan dan meminta perkara ini disiasat dan mereka yang bertanggungjawab melakukannya diambil tindakan yang setimpal.


Semalam Keris ada menghubungi beliau dan beliau berkata," Ini semua kerja manusia yang tidka mempunyai kesedaran sivik. Sudahlah mereka mengambil nama keramat UMNO dalam pertubuhan yang tidak berdaftar sudah satu hal, kini mereka berani pula untuk membuat vandalisme di kawasan Seputeh. Biadap! Tidak ada sivik!  Itu sahaja Abang Lan boleh luahkan kepada Keris!".

Apapun tahniah kepada Saudara Razlan kerana berani kehadapan. Ini baru PEMUDA!

K7L : Raya pun nak buat dosa ke bebudak ABU ni?..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk