03/08/2012

Olimpik London : Konspirasi Illuminati Menyambut Kedatangan Dajjal?



Terlalu banyak pendapat dan pandangan yang lebih kurang sama namun ada kebenarannya. Melihat kepada situasi sebegini Keris bimbang akan muncul satu simfoni panik dan traumatik yang kini sedang cuba dihantui dengan Illuminati.

Illuminati tidak akan sesekali mendedahkan rahsia mereka untuk mudah kita baca sebenarnya. Namun tidak mustahil juga para cendiakawan yang bertentangan dengan mereka berjaya membongkarnya. Keris secara peribadi mula sangsi dengan Olimpik London ketika Majlis Perasmian lagi. Mereka menunjukkan banyak ciri-ciri ritual 'One Eye'. 

Namun kita harus melihat juga tujuan sebenar Sukan Olimpik diadakan. Ia bermula beratus tahun dahulu untuk ritual keagamaan Greek yang menyembah The Olympians. Tapi alasan yang Keris guna ini masih relevankah jika diterangkan kepada masyarakat moden?

Apapun kita perlu bersedia dengan sebarang kemungkinan. Mungkin ada benarnya rentetan pembongkaran yang dilakukan termasuk penerangan secara mudah seperti dalam gambar di atas. 


Kalau nak ikutkan Illuminati telah lama meresapi budaya kita sendiri. Kita sahaja yang tidak sedar. Bahaya bukan? Perancangan beratus tahun ini bukan satu kebetulan. 

K7L : Allah maha besar..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk