11/10/2011

Sebelum Dia 'Menyalak' Lebih Baik Kita Bagitahu Dulu!

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Assalamualaikum w.b.t



KUALA LUMPUR – Syarikat konsesi Lebuhraya Timur-Barat, Kumpulan MTD akan melakukan kerja meroboh plaza tol 4 dan 5 bagi laluan Seputeh Taman Connaught di sini bermula Rabu ini. MTD dalam satu kenyataan di sini Isnin, berkata untuk itu aliran trafik di kawasan tersebut akan dilencongkan sehingga kerja berkenaan siap pada 11 November.

Sepanjang tempoh itu, pengguna jalan raya diminta mematuhi arahan papan tanda yang akan diletakkan di kawasan berk
enaan, kata kenyataan tersebut. Sebarang pertanyaan boleh dikemuka menerusi talian 03-91732020. Kutipan tol di laluan tersebut dimansuhkan bermula 16 Mei lepas. – BERNAMA


Keris cuma nak bagitahu yang ini bukan hasil kerja MP Seputeh. Jangan mengada-ngada nak canang cerita konon ini usaha 'mereka'. Usaha mereka yang paling jelas adalah pembinaan gereja terbesar di asia.




Nak tanya juga pada pemimpin melayu PR di Seputeh, kamu semua tidak kisah ke dengan pembinaan gereja terbesar di sana? Tidak risau akan ancaman murtad macam di DUMC ke? Mana perginya aktivis PAS? Kome tak kisah ke?

Lupa pasal isu murtad di Seputeh? Cuba klik SINI

Islam Agamaku! Melayu Bangsaku! 

Dirgahayu Malaysia Tanahairku!

Keris 7 Lok kata: Ni kalau Khalid Samad taw mesti dia backup habis-habisan..haha!..dasar penjilat!

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk